Mihaela Bilic este medic nutriționist cu o viziune deosebită asupra  mâncării și a obiceiurilor alimentare. Crede cu tărie că o viață echilibrată include și o relație normală cu hrana pe care o consumăm, unde nu există interdicții, dacă există măsură. Mihaela Bilic s-a dedicat complet proiectelor de nutriție și sănătate și este ambasador în cadrul Fundației Inovații Sociale Regina Maria. În 2014, a susținut campania „Sănătatea începe din farfurie”, prin care părinți și copii au beneficiat de sfaturi și îndrumări pentru o alimentație potrivită și un stil de viață echilibrat. În continuare, se alătură campaniei „Nu arunca pâinea”, pentru a transmite mai departe mesajul nostru către toți cei care doresc o schimbare.


 

Adrian Hădean este un ambasador al bucătăriei tradiționale și al rețetelor  care aduc bucurie în farfurie și armonie în viața fiecăruia. Este om de radio, de televiziune și un blogger de succes, implicat în campanii de CSR. Unul dintre proiectele sale este „Farfurii curate”, un program de alimentație sănătoasă care a învățat copiii, familiile lor și cadrele didactice din cinci grădinițe de stat ce înseamnă să mânănci echilibrat și să trăiești la fel. O altă de responsabilitate socială a fost #EatThis, pentru interzicerea fumatului în spațiile unde se servește mâncare, sub sloganul „Nu fuma unde mănânci, nu mânca unde fumezi”. Chef Hădean continuă și proiectul „Școala de bucătari”, prin care tineri cu potențial pot învăța secretele bucătăriei și ingredientele perfecte pentru o rețetă făcută cu muncă și dăruire. Acesta se alătură campaniei „Nu arunca pâinea”, oferindu-ne perspectiva ownerului de restaurant asupra problemei risipei alimentare.


 

Ioana Macoveiciuc, Prințesa Urbană, este scriitor, blogger  și organizator de evenimente pentru părinți. Poveștile ei vorbesc despre normalitate, despre ceea ce putem face diferit și despre cum să trăiești, astfel încât să te simți împlinit. Soluția ei este și a noastră, un stil de viață împlinit prin sănătate și atenție la alegerile pe care le facem. Se alătură campaniei de responsabilitate socială „Nu arunca pâinea” și transmite mai departe mesajul responsabilității față de resursele pe care le avem către părinți și copii.

 


 

Biocorner vorbește despre sănătatea trupului și a sufletului, care este posibilă doar prin alegerile potrivite și o hrană adecvată. Biocorner susține și protejează resursele pe care le folosim zi de zi, printr-un concept 360. De la produsele vândute, până la implicare față de mediu, Biocorner merge mai departe prin asumarea responsabilității sociale și economice prin parteneriat cu campania „Nu arunca pâinea”.